Jun 11, 2011

Susu Nan Pro 1 yang naik rege..~sigh~


Salam,

Erm,semalam g beli susu Aqil..Aqil minum susu formula Nan Pro 1...OOOit,terkejut koo..tengok rege dah nek mancanak-canak..bese aku beli baru RM44.50 untuk 2 pek(1.4kg)..Ni dah up sampai RM50.50.padahal baru 3-4 ari lepas aku g beli..Adooyai..kalo nek singgit dua takpe gak..ni RM6-7..kering la kalo camni..

Kot yer pon naik,janganla mendadak camtu..boleh membawa kepada serangan sawan tau..untuk parents la..anak-anak still epi and riang-ria cam bese..tu sibek Aqil minum Nan Pro jer..kalo susu yang lagi up contohnye Enfagrow,Mamil ker...mau tak kopak..bukannyer nak berkira rege susu nak bagi anak minum..tapi nek cepat and banyak sangat..

Nasib la susu badan tak banyak..kena selang-seli bagi susu formula gak..kalo tak,memang aku breatfeed jela..sep pun sep..ye kan??anak pun lagi sihat..

tapi memang ada dengar aritu lagi,produk tenusu akan naik 5-6% by June..cuma tak bape alert..salah siapa???salah sendiri kan..tak prepare..dari segi mental and emosi..hahaha..

kalo dah minyak naik,sume barang nak naik..yela,sume keje pakai minyak..minyak lori,minyak masak..so,harap-harap gaji pekerja pun akan di up la kan..tak kesian ker harga barang naik,gaji tak naik??minyak kete nak g keje lagi..pening piki,macam aku lak yang keje.hik hik hik..



No comments:

Post a Comment

Post a Comment

snow

nuffnang