Jun 10, 2011

Kasih+Yang+Suci..




Hai,tak abes-abes g demam Nora Elena nih..hehehe..
Biasala..skang ni susah Mesia nak tayang citer best cam ni..selalu tayang citer dari luar,yang merapu tahap gaban+buhsan-giler-tengok...kan kan..

Ha,kalo takpun,citer seram memanjang...hermm...dorang tu xtau ker penonton mestila boring kalo genre tu jer,tak tukar-tukar???alahai..

Tengok cam citer ni..Asyik-asyik citer seram,tetibe kuar citer romantik,mestilah penonton suka..tukar angin kan..nak-nak citer+pelakon sume mantop-mantop belake..he3..tak gitu uolls???

Ok ok..Actually,aku tak pernah baca novel ni..aku ni bukan kaki novel mana..kalo ade,baca..takde,takpe..tak fanatik sangat la..bukan ape,taste aku pelik sikit..kalo citer yang "biasa" and ending dah boleh agak,aku tak layan.boring dow..

Suke kalo yang suspens and surprise..and juga yang lain dari lain,cam Ramlee Awang Murshid..perggh!!memang kuar la peluh nak imajin citer dia..
kalo ley x-ray otak,mesti cair-meleleh...hahaha..

tapi,Alaf 21 memang banyak produced citer-citer best..cuma aku jer tak update novel yang latest and hottest..hik hik hik.

p/s: pasni nak kena cari buku ni kat kedai...tapi mesti dah rasa lain coz tengok drama dulu baru baca novel..tul tak uols???watevala...


No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang