May 27, 2011

Its my birthday....


Allop...

jeng jeng jeng...wat day is today????hi3..gedik nak mampos...xdela..saja jer...nak kongsi ngn korang ari istimewa aku...walo xde pape yang istimewa berlaku...huhuhu...adela surprise dari En Hubby...xley gitau korang..(^.^)..ingat arini nak dinner kat luar..teringin nak makan Lamb Chop,sambil celebrate beday aku sikit-sikit..xdela candle light dinner,cukupla lampu-lampu kat restoran tu jer..En Hubby lak gedik nak tengok Maharaja Lawak..Fine...postponed sok malam ok..

Arini umo aku cukup 26 taun..ok..sebenarnya masih banyak benda yang aku nak capai dan buat..just,masa dan keadaan dan juga rezeki belum ada...So,redha jela..

tapi aku paling bersyukur sekali dikurniakan anak secomel dan sebaik Aqil...melihat dia membesar depan mata,adalah sesuatu yang mengagumkan dan menakjubkan..kuasa Allah..dari saat dia dilahirkan,dia mula belajar satu-persatu..hanya melihat dia tersenyum dah buat air mata aku gugur..touching sangat-sangat..naluri keibuan..

Nenek aku pernah kata,selagi kita tak jadi ibu/ayah,kita takkan tau camna kasih-sayang seorang ibu terhadap anaknya...Sekarang aku paham..aku sanggup buat ape saje demi Aqil..(ni bukan sekadar dialog drama tau)...siryes ni...

Mendapat suami seperti En Hubby juga adalah sesuatu yang aku syukuri..(walopun kadang-kadang sentap),ala besela tuh..time gaduh,macam-macam keluar...pas dah ok,lupa semua...sebab mulut and hati x sama...korang pun camtu jugak kan???hikhikhik..

Memangla umo akan meningkat..lumrah alam..ke ada yang umo makin menurun???xtau la plak kan..tapi xdela sedih ke hape..sebab aku dah capai hampir 60% target aku...dah kawen and ada anak,dah cukup..tinggal lagi nak cari keje and beli umah..cukup..tu je target aku..tak tinggi pun..tapi lau ade rezeki lebih,Alhamdulillah la..

Sempena ari lahir aku,aku nak wat azam..semoga apa yang aku hajatkan and rancangkan akan jadi kenyataan..semoga sume orang akan epi dan gembira...Amiin..

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang