Dec 7, 2011

Kebelakangan ni,aku slalu jgak rs sakit kepala..selalunyer akan rasa berdenyut-denyut sampai nak termuntah..terus tak boleh bangun or buat keje langsung..sejak aku pregnant la..makin teruk..then ade orang cakap aku ni maybe migrain..mata akan senak/sakit terutama belah kanan..aku pon tak sure cox tak pernah g jumpa doctor lg..takde masa kan..lau aku sakit kepala memang kena baring and urut and sapu minyak angin satu badan..sampai berangin-angin la..

dapat MIL tukang urut memang syok..tapi sekali kena urut ngan dia,memang serik....saaaaakiiiit.....tapi lepas tu terus lega...selalu camtu..sampai aku naik segan..takut dia kata aku ngada-ngada lebey...tapi mak,percayalah..menantu mu ini betul2 sakit...hik3..paling kesian lau Aqil ada..tak terlayan dia..Sorry yer busyuk2 mama..

ok la..sebenarnyer aku tengah cari simptom2 or info sal migrain..sambil tggu ujan benti ni..nak blik xley..jalan sure jem gile..tak kose duk dalam kete lame2..so,jom tengok/baca/eja sama-sama....yokk...

 

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang