Nov 11, 2011

bile mak cek menceceh...

 Salam semua...

Fuyyo.....Dh lame gile aku tak meluahkan perasaan kat sini...tetibe rasa tak reti pulak..boleh??he3..Skang ni aku dah ada kt KL balik..keje la beb..opis lama aku..malu je kan..nak wat camne..dah rezeki aku kat sini..terima dengan rasa kesyukuran sangat..Alhamdulillah..

Wait...tetomey and En Hubby aku camne???ermm,terpaksa la separate dulu..Tetomey bucuk aku kt kg..umie aku jaga..nak bawak dia kat sini,susah..aku pon menumpang umah akak aku..takkan nak bawak dia..tido pon atas toto je ni..nanti cian la kat dia kan..En Hubby lak kat Pineng..baru nak urus pertukaran dia..hopefully cepatla..So,kami boleh bersama kembali....Amiin...

Tak sedih ker duk jauh2 camni???adooi..mau xsedih...ari2 mau nanges jer...igt Tetomey tu..dhla dia tgh nk pndai bejalan..main xyah ckpla...xpernah duk diam..sampai penat orang yg mnjaga..

tapi lau aku ade pilihan,aku rela penat janji ley tgk dia ari2...ley mandikan dia,tkr pampers,basuh dia poopoo..tidokn dia,main ngn dia..orang mmg tgk aku cm xde pape..tp dorg xtau bile bckp sal anak,aku jd sebak..kan aku bintang air mata...sob3..tp cover mst pndai..

ade sorg tu ley ckp kat aku,
"mama dia tak rindukan anak dia pon,ank dia je rindukan mama dia"...
Ouch..sgt2 terasa disitu..tp aku wat tak dgr jer...korg tau ke masalah aku???korg tlg ke kalo aku susah??korg tau k aku rndu gile ngn anak aku???xtau tp nk bercakap...


baju kuning,baju merah.....PIIIIIIIIRAH!!!!

Sape yg ade anak taula cmne perasaan seorg ibu duk jauh ngn anak..mmgla org kate,sygkan laki tgl2kan...tp dia ak xksh sgt...sbb dulu pon cmni jgak...tp anak mmg lain...so aku mmg tak phm ngn org yg xsyg anak dia sendiri...

anak kan amanah...so,kita kena jaga elok2..

Aqil adlh bnda plg bhrga dlm idup aku...

SEKIAN....

1 comment:

  1. peeeewwiiittt...makcek pinkish back...OMG!!! rerajin la update blog yer...;)

    ReplyDelete

snow

nuffnang