Jun 18, 2011

Penat tipu ke,penat betul??

Salam,

Hai,tetibe datang angin kus-kus menyebabkan sindrom kemalasan melanda..malsa nak hupdate belog..sbb xde ape..tapi,aku janji nak post pic SOTO kan??
memang aku masak soto arini..tapi takde daun bawang n daun sup..jadi tak cantik gitu..tak berseri..aku pun xde mood nak amik pic..
So,makan dan buat bodo saje..he3..

Renyah jugak nak masak soto ni..walopun simple..tapi sebab aku kan ade sibudakkecikyangcomelitu,kena pantas la..
xley nak berangan-angan kat dapur..
Ha koo,campak situ,yang ni tumpah ke lantai..tepung bersepah..ha3..gilos..
tapi nak makan punyer pasal..
nasi impit aku dah wat dari semalam..saje try wat sendiri..selalu aku gune yang segera jer..

so far,sume ok n jadi..yela,menu ringkas tapi leceh jer..janji boley ditelan sudah..
En Hubby wat suggestion suh aku jual soto n nasi kerabu tumis kat depan tuh..Hello,xkose mak tau....
tapi,tergelak jugak bile duk imajin aku pakai tudung cam mak cik2 kat kedai..ha3..
ok pe??tapi aku advance sikit..pakai lens..amacam??baru kelabu mata aku,kena asap kat dapur..pastu,meraba-raba periuk,kena periuk panas..kan dah kecoh kat dapur..amboi,terer tul aku wat citer..ha3...

Sebenarnyer,aku penat coz semalam tido lambat..dok upload pic dalam belog bisnes aku..sampai kul 4 pg..
En Hubby lak shift malam arini,so dia bantai tido lambat layan CD X-Men..Ok la.at least,ade jugak orang teman aku..tapi memang hobi dia tengok Cd sampai pagi lau ari cuti..
aku pun terikut-ikut sekali..xkeje xpe la..lau dah keje,xde maknanya..

pagi tadi pun terlewat bangun..sampai Aqil dah tumbuk2 muka aku,tendang2 pun aku wat donno g..dia geram,nanges la dengan volume tinggi..cian dak kecik tuh..dapat mama n papa yang ntah hape2..
wateva la..janji,mama n papa luv u muah3..

ekceli,Aqil tido tgh..tapi pastu,dia dok terselit celah ketiak aku..ake la yang terpaksa ke tepi bg space kat dia,sampai aku terpksa peluk dinding..ki3..comel kan kan???gigit Aqil sampai lebam..tipula..^_^

ok bai..

p/s: jgn lupe singgah and tengok belog aku yer..ley shopping..window shopping jer pn boley..KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang