Jun 5, 2011

Nora Elena vs Gambit..

Salam,

En Gambit
Erm,kalo korang bloggers kental mesti korang dah tahu topik apa yang paling hangat skang nih...tentula sal citer Nora Elena yang best itu,and also isu Gambit tunjuk jari dia kat bloggers..jari tengah k..nape ek???jari dia cantik kot tu yang dia tunjuk kat kita???hikhikhik..

Ala,wat xtau lak..kes video clip Prema Yin and Shah Jazle tu la..malas la nak komen..sebab dah ramai sangat yang tolong komenkan..tapi,bagi pendapat aku yang dah tengok video tuh,ermm rasanya memang tak sesuai la..bukan apa,manala tau kot tertengok oleh budak-budak..susah lak nak mengcover nyer..kalo Mat Saleh ley la cakap,"dorang tu agama len.."..ni dah sama agama..what to say????

Lagi satu,aku meluat tengok penyanyi tu pakai baju kale ala-ala kulit tuh konon body cam Beyonce...rasa geli mak...Euuw...sangat-sangat not nice...selain tu,xde ape yang menarik pada video tuh..Mula dulu,aku memang suka Gambit ni..muka macho and unik..nampak Melayu sangat...tapi pas kes ni,aku jadi kureng la...huhuhu...titik..

Nora elena lak,memang aku follow citer ni dari awal.Skang ni kan sume pompuan kat Mesia kena sawan bile sebut je SETH TAN..Amboi2,suem duk terbayang je kan, kalolah dapat pakwe/laki cam Seth Tan tu..ihik2.Takpe..teruskan berangan sebab berangan ni memang best..Pastu mula la duk complain kat laki,"cubela jadi cam Seth Tan sikit..romantik and sweet gitu.."Adooi..sakit pale la para suami kat Mesia ni..hahaha...

Tapi jalan citer dia best la..tak boring..rasa sweet jer..cam nak cubit pipi and tarik hidung Seth tu...auuw,tergedik lak..(^_^).Geram gak ngan Nora Elena(Siti Saleha) sebab wat Seth Tan aku camtu..ha3..prasan jap..Ha,yang menyampah,si Yvonne tuh...ntah pape ntah..konon Cina la si Wan Sharmilla tuh..erm,tapi kan aku tengok dia ni makin cun lak...mekap dia pun cantik jer...sempat g usha tuh..

Sape yang tak tengok citer ni,rugi la jugak..dari tengok citer dari luar yang merapu tahap gaban sampai orang yang tengok pun stress,baik layan citer ni..at least,xdela meleret bagai..pelakon dia pun,sume best2..kurang kontroversi..Siti Saleha tu lak muka baru dalam industri seni..kira tak boring la,cuma dia cakap berslang sikit la..:)..skang ni pun dah banyak muka dia kat TV..tapi aku suke dia dalam iklan Enchanteur tuh..Gojes and wangi jer..dah iklan bedak..kikiki...

..xoxo..

p/s:nape la TV3 g stop citer Marimar n ulang tayang citer dongeng dari Indon tuh???dah boring tengok..budak2 pun xmo tgk la..dorang pun layan Marimar tau..

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang