Jun 3, 2011

Beday Ikah..

Adik bongsu aku ni tak pernah sambut beday,wat party-party..bile aku and adik aku,Ila citer yang kami dulu wajib buat beday party,Ikah ni jeles la..dulu masa aku kecik-kecik,Umie selalu wat beday party..sebab duk dalam berek kan..happening la sikit..ramai yang datang,bwak adiah..sangat besh...

So,Ikah request nak kek and present gak..Umie aku pening pale..dia sibuk nak handle kenduri lagi soknyer..huhuhu..anak bongsu la kan..tapi masa aku sampai kat kampung,Ikah xde..dia g tido umah mak cek aku kat KB..temankan sepupu aku,yang baya dia..tu pun setelah puas dipujuk..

Seminggu sebelum beday dia lagi,dia dah ingatkan Umie and Aboh aku..hahaha..aku memang ingat sume beday family aku..So,g la beli kek and adiah..tapi kek nye lambat sampai sebab Aboh aku yang beli..dia g keje dulu..kitorang usik dia,cakap xde kek,terus muncung mulut...pastu,minta tolong pun dia wat tapi sambil hentak-hentak kaki..hahaha...sebiji cam aku dulu..

kalo ade Ila,lagi syok usik Ikah..ada geng kan..mula-mula plan nak goreng bihun.tapi Umie tak larat..So,just tiup lilin jela..


Alahai..sume anak dara ni..sepupu sume..

p/s: cian adik..nanti taun depan,insyaallah boleh celebrate besa sikit..khatam Al-quran sekali...(^_^)


No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang