Jun 9, 2011

Anak Jin meletops...


Salam,

Aku tertengok la citer Ahmad Albob Yang Punya kat TV3 tuh..ok la...komedi kan,citer bese la..ala-ala Ahmad Albab tuh..tapi versi moden la..ok,bukan tu yang aku nak citer...tapi pasal pelakon dia,Norsyuhaida Abd Razak or lebih pemes ngan Dottie....yang comel-comel tuh..memang di akui dia ni memang comel...bulat-bulat gitu..tapi kalo la dia ni kurus,memang cun aku rasa sebab skang pun muka dia cun+kiutmiut..

Yang tak cun nyer bile dia pakai seksi-seksi...sakit mata tengok.."Abes tu xyah tengok..."memangla boleh tak tengok,tapi budak-budak tengok..dah citer tu pun sesuai untuk budak kan.."

yang aku perasan,dia pakai skirt singkat,paras peha atas lutut la..adooi..tergamaknyer..kalo orang tu kurus and betis bunting padi ok la jugak..ni betis "comel"...nampak obvious la kan...yer,memang kalo orang kurus pakai skirt tetap jadi dosa..tapi orang dah anggap biasa..kan kat Mesia ni memang trend skirt kat lutut and baju berkemban..(tangan ke bahu,mata ke atas)..

Tapi mungkin la dia pakai legging kale kulit bawah skirt tu..tu yang nampak macam betul-betul kulit..*bersangka baik*

Pape pun,aku memang respek ngan dia coz dia yakin ngan diri dia,walopun dia kategori comel..Orang comel pun ley bergaya ape,janji kena gaya la kan..*paham-paham sendiri la yea*

p/s: credit for gua.com for the pic..TQ




No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang