May 7, 2011

Bestnyer bercuti di kampung....

Sempena ari Buruh aritu,aku pun menyibukkan diri,join adik aku balik kampung....bak kate omputih,the more the merrier...hehehe...bestnyer,mestila pasal makan,selain dari melepaskan rindu kat umie,aboh and adik-adik..

Umie aku wat sambal pelam,wow sangat sedap...sampai aku tak amik lauk pun...Selain itu,ade ikan percik,gulai nenas...Oleh kerana musim panas,Umie aku g tebang tebu,nak mesin...dapatla 1 kendi besau setengah....pergggh,manes giler....

memula,adik aku suggest nak bakar ayam a.k.a bbq,tapi masing-masing penat...so cancel..Alih-alih,abohku g beli satay yang sangat sedap + capati..ops,ni bukan capati mamak..yang ni lembut, and manes sikit,(sikit jer)....enak sekali..cecah kuah kacang...A balong la bak kate En Hubby...hehehe...

Umie aku sempat wat apam untuk makan pagi sok,tapi kami tak tahan lalu membelasah apam itu beramai-ramai...

nak upload gamba,tp malas lak..*tetibe*

ok babai..

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang