Apr 15, 2011

Aku nak makan Bimbimbap!!!

Aku dh lame xmkn Korean food..kt Butterworth ssh nk cari..xtau sgt sini..tp lau belah Pulau tu konfem ade la..da problem is,sgt-jauh-n-sgt-ssh-mau-ke-sana-semata-mata-nk-mkn-Bimbimbap..*titik*..

Nanges laju-laju...T____________T

yg last aku mkn taun lepas or taun lepas lg kt Midvalley...ohh,sggh kesian kamoo....

kdg2 aku termimpi2....tu dh masuk kategori obses yg melampau.....ok2,saya tipu jer...xdela sya mpikan Bimbimbap,cuma mimpikan Kwon Sang Woo jer..~Lempang sampai pengsan~

Oleh  kerana terlalu kangen same itu Bimbimbap yg sggh sedap n lazat,aku nk tempek pic dulu tuh..skdar meneguk air liur....~Gulpppp~

**cakk!!!ni la dia...So gojes r....

Aik,ni sape nih????

**saye Jung jung myun...saye pn sedappppp amat...
(tetibe aku terwas-was..tul ker ni jung jung myun???aku pn dh lupe...)..hik3..jgn mara r...


p/s: Nt g KL nk minta Cik Uda banje la..dia banyak wit,kite xde wit...hu3....


..xoxo..

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang