Dec 9, 2010

Terima Kaseh Chenta..


Aku nk amik kesempatan nk ucapkan time kaseh bebyk kt En Hubby ats segale-galenyer..memandangkan dia pn dh ade blog,so maybe la dia mmbaca pghrgaan aku nih..(opps,pasni xley nk lpas prasaan kt sini la,hu3)..taksyok..xpela..nape time kaseh kt dia??

  1. dia ikut je piil aku nih..cntohnyer,ak nk pape pn,skalipun bnda tuh xpntg n jus mgarut,dia still lg ikt...terharu..terharu gile..
  2. slalu pjuk2,even kdg2 bnda kcik yg aku pbesarkan..(mklumla aku skg nk sentap jer..angin kus2 agknyer)..
  3. kalo aku ckp nk mkn ape,dia mst cri nyer...xpnh g xdpt..kdg2 aku suh dia bncuhkan air la..msk xdela..stakat megi adela..
  4. sgt2 mmjakan aku...auww..malu-malu
So,utk Abg tsyg,time kaseh ats sglanyer..Syg sgt2 mghargai walopn jrg terucap kt mulut(sbb aku jnis ego gak),tp dlm ati ade taman tuh..bak kt Adnan Sempit..tp kan,aku rs aku ni bkn tmn dh,zoo agknyer..(metafora melampau)..ha3..terkekeh..utk mggambarkan bhwa ati aku ni rimbun ngn kaseh syg utk org yg aku syg..(termasuk kamoo2 sume k)..

Smga sgala kaseh syg ni bkn smasa syg peknen tau..nt2 dh ade ank 10 pn,still g menten..wokeh??
cintacintacintacinta

Arini jnji jgn lupe lak..ngedate kt Pacific/pasar mlm..(ade motip ak nk g 2 tpt ni)..he3..lucu..

p/s:to Abg,lots of luv..ur da best asben in da world...Afundi Affaizul..pompom..


...xoxo...

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang