Dec 4, 2010

Ngade2 vs Gedix...


Auuw...cm nk mntah bc tjuk post aku kali nih.(pada korg yg nk mntah,sila mntah dhulu)..Euwww...
Sbnarnyer bkn la truk smpai cmtuh skali...nt aku citerkan..

Sblm tuh,nk sentuh ckt sal post aku yg lpas,dat is nm bby n set bersalin...Finally,aku dh jmpe..nm bby tuh still g dlm proses mmlih,tp dh stndby la..tggl nk knfem jer..Nm ape???Hei,rahsyia la..mn ley gitau g..he3..Tggu k..

Set bersalin lak,aku mmtuskan utk mggunakan NR(Nona Roguy)..ni pn kakak n mak cek ak suggest..bile aku survey tenet lak,byk komen positif,and sume memuaskan..(walopn regenye mak ai,mahal bagai..)xpela..bkn slalu aku peknen..demi kesihatan diri gak..

tp aku dpt spesel price,order online ngn Kak Engku..tq kak..kalo kat luar,dkt RM400 jgakla..
Aiyoo..tepuk dahi jap..

Utk bgkung,dh ade 1 yg kazen aku nyer(pinjam la),tp sparuh..aku nk yg smpai peha..So,aku beli yg Sendayu Tinggi nyer..Xdela mhal sgt..g pn,ley wat glir2..utk kcntekan diri jgak..
Cantek ker???(soklan cepu emas)..hepp,jgn jwb lau jwpn -ve...ni amrn keras..

okey,now setel...

Berblik kpda tjuk entry kali ni,mmgla bbulu tinge dgr pkataan 'Gedix' tuh..yela,mluat dowh..tp bknla ade kaitan ngn aku pn..cuma,sesekali trasa nk lempang jgak dri sndri sbb rs mgada2 yg amat..(Ampun,mgata dri sndri)..ha3..xla..ni bkn dri aku yg sbnr tau..

ak rs,mgkin sbb pmbawakan bdak...(slhkan bby lak)..yela,hormon la ktakan..tmbah2 dh dkt due..nk prhatian lebey la..tensen je laki aku..majuk,n nk kn pjuk g..lau x,alamtnyer bjir la umah aku mlm tuh..bintang airmata sungguh..Kalah Mak Neng..hu3..nk wat cmner,emosi sarat..

kalo en hubby wat donno or xlyn aku,mla la..kdg2 dia tgh syok men laptop/tgk tb/men enset,tp dlm ms tuh aku tgh ckp,tetibe jer aku rs angin mnderu2 dlm bdn..(btul k ayt aku nih?)abaikan lau slh..tmbah pnas g lau dia suh ulang sbb xdgr...arghhh...mmg aku angen..lau ley tkar kale jd hjau,mmg dh lame aku transform..tu lau aku mrh..lau dia ttgi sore ckt,mula la bercucuran airmata,mcm kena ngn musim ujn skg..dulu time becenta,dia yg slau nanges,ni dh kawen,aku lak..sob2..bkn aku pinta yea..mmg takdir pnentu sgalanyer...cett,ape ade kaitan??

dia pn agknyer xsaba nk aku cpt2 bsalin..at least,ak xde alsn sgt nk ngada2 dh..lau ngade2 jgk,dia bo lyn jer..skg,dgrkan aje sbb cian tgk aku kot..(andaian sndri..nt aku try dptkan komen pribadi dr dia)..ha3..

ala,bkn ade slhnye pn kan...dh suami isteri,mnja tu kn ade,bab kte Bob Af,"mesreee"(smbil wat signal tgn cm dia)..he3...kiut jek..

So,kesimpulannyer,ngade2 or gedix xslh,asal btempat..(btempat kerrr?)..cam kes aku,dimaapkan ler..kan2 abg cyg??lgpn,mn ade aku gedix,ngade2 ckt jer,cm d ujung kuku jer..lau ade org yg ngade2 thap lengan,bek laki dia g terjun bgunan...ha3..gurau jela..Ai,sblm kawen ley mnja2,dh kawen ape ade hal??dh halal...he2...

p/s:kpda sume pmpuan/isteri/awek dn sbgainyer,same2 lah kite upgradekan ke'gedix'an or ke'mengada'an kite..tp lau kn drop tuh,jgn slhkan aku..
ngeh3x~~~terkekeh

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang