Jun 17, 2010

Cinta dan Anugerah

Oleh sbb aku xde keje nk wat,ak tgk la citer yg mn ade..layan jela..Sblm aku tgk Tasbih Cinta..Ya ampun,skt ati aku tgk..mleret+merapu..mmg ntah pape la citer tuh..ak buka jer,tp aku dok layan tenet..jelin2 gitu jela..laki aku duk mrh2 je suh tukar channel len..he3..tp last episod aku xtgk..nk gak tau ending..tp xralat mn pn..not my fav..pastu,aku tertgk citer Cinta dan Anugerah..sbb Ashraf Sinclair ade..saje je nk tgk dia blakon citer Indon..tp bes lak tgk..xde la mleret2 mane..g pn,plakon dia cun2..so far,ok la..aku follow la skg..Skg,kuar watak baru,Gio..bes coz dia suke kt Nabila even Nabila still g suke kt Reza..kalo aku,dh terang2 aku plih Gio dr Reza..Kuang3..Tp aku ade terbaca nt nabil kawen ngn Reza gak coz Aira lari ms ari nk kawen ngn Reza..So,Reza bengang+malu,dia suh Nabila ganti kot..suke2 ati dia jer..ala,mst lst2 Nabila ngn reza gak coz tu pelakon utama...kan3???layan jela..

Pelakon Utama:
Ashraf Sinclair(Reza)


Nabila Syakieb(Nabila)


Miller(Avian)


Yasmine Leeds Wildblood(Aira)

dan lain2 spt Wilda Hamid, Giovanni L. Tobing, Eva Anindita, Cut Sarra, Adipura, Marcell Darwin, serta masih ramai lagi..

Credit to pic yg aku amik dr page2 len..Sorry yea..minta copy gmba..he3

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang