May 9, 2010

Selamat Hari Ibu to all mothers in da world..

Salam,

Hi,lame giler aku x mghapdet blog nih...mls nyer..kalo time rajin,xmum pn xpe...sampai hubby dah majuk2..kah3...Ari ni kan ari Ibu sedunia...just nk share ngn korg la...pdhal aku xclbrate coz jauh ngn ummi,however i did call her ok...sonok lak sembg ngn dia bab dh lame ak myepikan diri,sjk aku kawen..bkn lupe fmly,tp sbb ak xde keje g..nt dorg tya aku,dh keje ker???xminta keje kerajaan ker???adoooi..xlarat nk jwb dah..nk isi SPA,dulu g isi..pggil jer x..abes,tkn nk kna isi ari2 kan??
erm,xpela...

tp bln 5 ni,mcm celebration family aku...Sbgai contoh,ak br jer dpt ank buak 6 Mei arituh..Mohd Rayyan Ahza..So kiut...Gebu jew..


Nila Mohd Rayyan Ahza











Ini Mohd Aisy Ahza..encem nyer...
Cik Da rindu sgt kt Aisy..sob2..









Pastu arini,ari Ibu,mrgkap beday abg Rayyan,Mohd Aisy Ahza...dan juga beday mum-in-law aku...fuhh...kalo la aku kn bg adiah sume,mmg mkn pasir la aku bln nih...pastu,beday kak aku(mak Aisy n Rayyan) 14 Mei,makcek aku 15 Mei,mak cek aku sorg g 26 Mei,and last skali beday....sape ek???ke dh abes????

ermmmmm....mn leh lupe...mstila beday aku...yeayyyy!!!walopn umo aku bertmbah,tp xpe..sbb aku npk muda remaja(cewah,yoyok o jek tuh)...ki2...suke ati aku la kan...ha3..

ape aku dpt dr Hubby nih???dia wat cm xde pape jew...hu3...msti ade kan..xlogik xde or xigt..(nk nanges r nih)...

ala,bru jer nk mgarang ayt,dia dh blik...nk kna siapkan mkn lak..td dia g keje xmum...ok...nt aku citer la lg..

daa...


No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang