May 14, 2010

Kaseh Seorg Suami....



Malam yg romantis ini
utk kau n aku
tp dikau seakan air
yg mmbeku
ku msh melihat ragu
di matamu
haruskan lidahku berikrar lagi
utk yg keseribu kali

aku cinta padamu...sungguh
aku cinta paaamu...sugguh
mestikah ku ucapi dari mulutku sendri
aku cinta padamu
kasih

sesugguhnyer dikau tak sabar
bila berkata
begitu byknya cabaran
yg telah menggoda
tapi hingga saat ini
daku bertahan
masihkah kau mengerti
masihkah kau tak tau

aku cinta padamu...sungguh
aku cinta padamu...sungguh
mestikah ku ucapi dari mulutku sendiri
aku cinta padamu..
cinta padamu...


Semalam hubby aku cuti...dia nk ajk aku g pasar mlm...ok la...pastu,dia kt"jom g mkn laksa,xpn tom yam"...ye ke ni???tp aku dh epi..ptg tu,dia kt nk kuar jap jer...g anta moto mbe dia..xpela...dlm sejam,dia balik...aku wat donno,dia duk pggil2..dh agk dh..mst ade hal...dia kate,dia g tgk duty roster,tetibe incas(org ats dia),pgl suh g tlg aggota len wat tgkapan...dia kn kuar la..blik tkr kasut jer..xpela..dia kte kn blik cpt..aku tggu la..dlm kul 8 lebih,aku msj tya xbalik lg ker..dia kate,lum..dia nk beli siap2 lauk n sayur...ermmmmmmm....tp mkn luar jadik...aku tgu smpai kul 9,perut aku dh lapa..aku p mkn nsi lu..siang td msk byk,lauk aym kurma g..dia blik2,suh aku siap...aku wat donno jela...tanda protes a.k.a majuk...ckp xmo kuar..tmbhan lak,perut aku tetiba skit..memulas...dia duk pksa2 aku kuar.mula aku nk hangin....dia tgk xde respon,dia g dapur,siang ikan agknyer...tup2 kuar bwak buah nangka....wallaweeh,mmg dh lame aku nk mkn nih...dia g beli lak...mula2 jual mhal..tgk dia xde,aku mkn la..aku tgl ckit jer kt dia..pastu,tringin lak nk mkn tom yam..

Dh dkt kuk 12 br kuar..cm org bercinta lak...kui3..blik umah,prut rs mkin senak..rs xley bernafas...dia tlg urut n sapu myk angin...rs cm nk mletop jer ha..tpksa tidoq awal...bangun pg td,igt dh ok...rupenyer xlg..aku rs mst sbb mkn nangka..nangka kn sejuk,angin la bdn..agknyer...aku pn xtau...baring smpai tgh ari.sblm tuh smpt msj dia blikan kopok Super Ring(buang tebiat ke hape aku nih)...dia balik aku br bgn,nk msk,tp pale ting tong g...ggahkan jgak lar..igt nk msk simple2 jel...xlarat..rupenyer,dia g amik pelam epal muda umah ucu dia(smlm aku yg mrungut dia xbelikan mgga)...n ade kopok Super Ring skali...sonoknyer...

Smtara dia g surau(arini Jumaat kan),aku terkocoh2 msk..Slalunyer kalo aboh aku,dia blik surau jer,nk mkn...tu yg aku kalut nk msk..dlm sakit2 n nk msk simple,aku termsk gulai kuning ikan,wat kerabu mgga,ulam,budu,grg telur,pastu grg ikan masin,yg kecil2 tuh..ha2...xpadan ngn org sakit kan...skg,dh rs ok perut aku...hu3..tp tula...

Tq byk2 to my hubby bab sggup berssh-payah layan karenah aku nih..So glad dat i have him in my life..May God bless us, gve double epiness..~~wink wink~~

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang