Feb 5, 2010

Tak GeRaM d@h!!!

Ekceli ni sambungan yg geram arituh..arini aku epi sgt sbb mslh dh setel...
no more 'ketat' face.....hi2...bcoz aku dh jumpe ACCESS KAD aku!!!Yeayyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!So epi...mmg la aku xjgka dia terselit kt dlm sampul surat..Cett...setelah aku cuak selama 2 ari...Fuhhh!!!!Lega rasenyer...aku bru jer berterus-terang ngn HR aku,tibe2 je dh jumpe...Alhamdulillah....

Arini aku halfday..sbb K.Tini aku nk ajk p tgk baju kawen kt butik membe dia..kol2,kate dia xde..ade kt Gombak,kenduri kawen spupu dia...hu3...pastu,nk abeskan mase,aku g la merayap2 sekitar Brickfields.Anta Jus-Mate 5 kt mak cek aku..rupe2 nye dia pn xde kt umah..ade kt sekolah lg...hu3...tpksala kol mbe dia suh tlg amikkan dulu..tak larat nk tgu dia blik,kul 7..masa tu,br kul 3++...haru je aku nk tggu....

Pas anta,akak aku ajk g umah dia..tp aku cm mlas coz igt nk rehat kt umah..kan baru blik dr Klate...penat xhlg g...nk qada tido la ujung mggu nih...heeeee...
aku suh dia drop aku kt komuter,tp aku xde payung lak..ujan teramatlah lebatnyer...
last2,dia anta aku kt depan opis aku...walopn hya beberapa tapak dr pntu,ak sempatla basah kuyup...

Petang ni ade farewell NISA...dorg nk wat kt Sunway Piramid..mkn KFC/Mc Donald & men boling...aku teruja nk men boling coz dh lame xmen...tp siyes,aku xtau men...just suke jer...xpela..yg penting kite ENJOY!!

No comments:

Post a Comment

snow

nuffnang