Feb 3, 2010

Sh0pPinG2 kt P@saR CT....

Aku dh planning ngan Uda,& Faizul(tunang aku) nk g beli brg kt KB(pasar CT Khadijah).....sampai sesat2 dorg aku jd tourist guide....kahkahkah....maklum la,aku ni Kelantan celup...

Finally,sampai gak...wah,teruja betul tgk kt ground floor...sume makanan berlambak2....teruja btul aku ngn Uda....mkanan yg susah nk jumpa pn ade....aku teringin nk mkn
ETOK(cm kupang)..aku ajar Faizul mkn...dia kate rase dia PELIK!!!!pelik ker???sebabnyer,pastu dia berebut ngn aku plak...ha,dh kena penangan ETOK aku tuh...mmg xblh tahan...

Nek tgkat ats,jumpela serunding cume tuh...okmla hrga...sedap pn sedap..tp aku xbeli coz nk aim aku yg len....

Aku nk cari ken pasang,cam batok2 gitu...nl letak ats hantaran...tp mak aii,sume nyer beratus2...sume offer kt aku yg 2-3 ratus..giler....tp ak amik yg 1 ratus lebih jer..ikut kemampuan lar...pastu,cari baju maelayu Faizul lg...ken batik utk mak mentua aku...utk aku sekali...



Ni antara yg ditengok2 lar....

Ni paper bag yg aku beli...Ok la...RM 0.40 sekeping....

Cer teka cape nih????my fiancee lar...tgh pening cri Uda yg dh tersesat ntah mn2...ki3





1 comment:

  1. huhu~~ Siyes aku pening2 merayap dlm pasar nie...
    makcik2 duk tanye aku.."mek nak beli gapo??"
    aku senyum jer...sbbnye..aku nie mencari kawan..bukan barang..huhu~~

    ReplyDelete

snow

nuffnang